URDU SHAYARI

LOVE___URDU___IMAGES

#PYAR
BHARI….SHAYARI
URDU
کبھی کبھی آپ خود کے بارے میں سوچتے ہیں ، کبھی آپ
 سوچتے ہیں ____ میرے پاس آپ کو اذیت دینے کے بہت سارے طریقے ہیں ،،،،،
ARABIC
في بعض الأحيان تفكر في نفسك ، في بعض الأحيان تفكر في ____ لدي الكثير من الطرق لتعذيبك ،،،،،
Urdu Shayari
#ROMANTIC
GALE LAGA LE….SHAYARI
URDU
اس زندگی نے مجھے زندگی گزارنے کا موقع فراہم کیا ..... ہم ان کے لئے سواری کرنا چاہتے ہیں ، ، میں اب ان کے ساتھ رہنا چاہتا ہوں ....ائے زندگی اس نے عمروں تک مجھے دیا ....
ARABIC
أعطتني هذه الحياة فرصة للعيش ..... نريد أن نركبهم ،، أريد أن
 أعيش معهم الآن ....عاي الحياة أعطتني لأعمار .....
Urdu Shayari

#ROMANTIC
SOULFUL….SHAYARI
URDU
سکون ملتا ہے جب انے باتیں ہوتی ہے .... ادس راتون میں ایک وو خاص رات ہوتی ہوتی ہے .... خموش ہوتے جب بھی ووہ میرے پاس ہو میں ....یا جب وہ میری باتیں سنتے ہیں ... میرے لیئے وہی پال پوری غیور کناٹی ہوتی ہے ....
ARABIC
أحصل عليه عندما تحدث هذه الأشياء ... في ليلة حزينة ، إنها ليلة
 خاصة ، حتى عندما تكون هادئة....وعندما يستمعون إلي ... هذا الجسر كله إلى كنت
هناك ..
Urdu Shayari
#ROMANTIC
CHAHAT….SHAYARI
URDU
نہ کوئی ہے....نہ کوئی تھا....نہ کوئی ہوگا... زندگی مے 
صرف___"تمہارے سوا"
ARABIC
نہ کوئی ہے .... نہ کوئی تھا .... نہ کوئی ہوگا ... زندگیاں میں سرف ___ "تمارے سیوا"
Urdu Shayari
#ROMANTIC
YAADEIN….SHAYARI
URDU
لو ہار گیے ہم ... کھڈسے ،،،، تمس ،،،، کیا تنہائی ہے یا دنیایا سمنے جھوٹ دیکھاوی ________ ہر گیے ہم ،،،،،
ARABIC
لو هار غاي هوم ... خودسي تومس تانهاي أو دنيا كه سامني جيهوت ديخاو سي "هار غاي هوم"
Urdu Shayari
#AFAZ-E
MOHABBAT….SHAYARI
URDU
دنیا ہم سے بار بار پوچھتی ہے کہ ہم آپ کو کتنا جانتے ہیں ، اب ان کا کیا جواب دیں .... ہم آپ کو آپ سے زیادہ سمجھتے ہیں ...
ARABIC
يسألنا العالم مرارًا وتكرارًا ، إلى أي مدى نعرفك ، والآن ماذا يجب أن نجيب عليها ... نحن نفهمك أكثر منك ...
Urdu Shayari

No comments:

Post a Comment